ありがとうございました。

※2018/01/25追記
お陰様でボーダーラインの1000人を超える事が出来ました。
登録して頂いた方、
Twitterで拡散して頂いた方
本当にありがとうございました。





--------------------------------------------------------------------------------------


2/20にYoutubeのポリシーが変更になるとアナウンスがありました。
チャンネル登録者1000人未満、1年間の総再生時間が4000時間未満は収益化の対象から外れてしまうんだそうです。
私の所にもこんな通知が来ておりました。

私のチャンネルは現在、お陰様で総再生時間は1万時間を越しているのですが、
登録者が938名と僅かに届かないんですね。
これは、悔しい。
後もう少しで1000人に届く状況です。
この機会にどうかチャンネル登録をお願いします。
https://www.youtube.com/user/lobolabo

There was an announcement when Youtube's policy changed on 2/20.
It seems that you will be out of the scope of monetization if less than 1,000 subscribers and less than 4000 hours of total replay time per year.
Such a notice came to me also.
My channel currently has over 10,000 hours total playing time thanks to you,
There are 938 registrants and it does not reach slightly.
This is regrettable.

After a while it reaches 1000 people in a little more.
On this occasion please register your channel.
https://www.youtube.com/user/lobolabo

コメント